tisdag 13 september 2011

På lektion

Tjohej! Tänkte bara titta in och säga Hej! Sitter som bäst på lektion och hör på läraren som föreläser om forskningsplaner.. Oo .. dessutom är vi tvungna att sitta på föreläsning ända till klockan 17 idag! Skulle gå lite lättare att sitta här ifall man hade en stor fet makuunigodispåse! Men ikke, inge godis in i veckorna! Hursomhelst, efter denna tunga skoldag får vi belöna oss med tjejkväll hela kvällen! :D Jihuu!
Okej men nu måste jag faktiskt lyssna på föreläsningen! :))

3 kommentarer:

Vasa N sa...

äInge godis in i veckorna, vad är det för trams? GODIS NÄR MAN KÄNNER FÖR DET SÅKLART!! :)

Anna sa...

Men ZÄPPIN ikväll får du nog äta gott! Maten står å puttrar på spisen så kom hem nu så jag och Emma får göra dig och Mallo mätta som vargar en sprudlande sommardag!

Sabina sa...

Vasa N : Haha jaa det brukar jag ha som motto - att jag äter när jag känner för det, men det är bara det att jag känner för godis precis hela tiden! :D

Anna: Haha jaa de va den bässtaste maten!!! :D