lördag 17 september 2011

sötsugen




Idag befinner jag mig på jobb. Idag känner jag ett jättestort vill-ha-behov och skulle gärna vilja köpa hela butiken själv. Dessutom tycker jag att jag är värd allt och lite till idag eftersom jag jobbar på en lördag! :D Men jag ska försöka hålla i pengarna tills jag åker till sverige och hälsar på mina fina tjejer där,men det är ju några veckor till. :)


Fortfarande mycket lugnt i hela rewell center.. men snart borde väl nog människor börja komma för att helgshoppa tycker jag! :)


Sen är jag också sötsugen.. men annars på strålande humör! Idag är det en fin dag! :) Får ju åka hem idag och träffa min pojkvän och min familj :)

4 kommentarer:

Linda sa...

oj nej!ja tror ja måst baka nå idag känns de som efter dendär bilden :D

Sabina sa...

haha jaa de ska du ta å göra! :D

Anonym sa...

Funderar bara hur du har råd att köpa dessa seven roses kläder????!!!!

Sabina sa...

jag jobbar, och jobbar dessutom på självaste seven roses butiken så får ju en liten procent på kläderna! :))