onsdag 28 september 2011

Bara en massa måsten

Märker att denna vecka går i skola, hemtenter, arbete och träningens tecken. Och min blogg och ni får lida för att läsa såna tråkigheter. Men det rår jag inte för just nu, det som måste göras måste göras. Hjälper inte att klaga, eller jo, lite. Men snart är det över, åtminstone för nån vecka framöver eftersom alla tenter har deadline typ under samma tid. Idag har jag suttit i skolan och jobbat från tidiga morgonen till sena eftermiddagen och efter det var jag 2 timmar på jobb och nu sitter jag ännu och skriver på en förbannad tent som jag vill ha klar innan helgen så att jag KAN ha helg. suck. I hate this. Saknar min pojkvän, och lider brist på socialt umgänge med mina systrar.. Men SNART är det helg! Då, DÅ ska jag njuta. Nu måste jag fortsätta skriva och svära för mig själv.

2 kommentarer:

Sara sa...

I feel u! :\ Styrkekram! Nar jag kommer hem ska vi leka och glomma skolan en stund :)

Sabina sa...

Jaaaaa absolut! längtaaar! :) <3