fredag 16 september 2011

HALÅÅ det är Godisdaag!



Godisdag Godisdag Godisdaaaag! Godisfreak? jaa.. jehuu, köpte redan igår färdigt för idag 2 godispåsar och måste rekommendera er nu sådär till dagens fredagsmys att ni måste testa Tutti Frutti Holiday Mix!! typ världens bästa blandning! :D Okej för tillfället iallafall, jag brukar få pippin på nån sort å sen äter jag bara det och sen blir jag helt led det och få pippin på nån annan sort :D haha okej.. nu ska jag dra mot arbetet! Ha en fin fredag! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

japp äntligen:)! Jo HOLIDAY påsen äger!! Ikväll tror jag det blir pizza, bastu, film o goodis!!Bara gubben sku komma hem.. TREVLIG KVÄLL SYSSAN!

Sabina sa...

hihi jaaaa helt klart! :D oj va myysit ni haar.. jag å vill.. ses imoron! :) Ha en braaa kväll syrran! :) pussåkram