fredag 16 september 2011

Allt var klart

Väskorna var packade, skjutsen fixad, lägenheten städad. Det var bara butiksdörrarna jag väntade på att få stänga för dagen när chefen ringer och säger att vi inte har någon som är i jobb i morgon och om jag kan ta det för jag är typ det enda alternativet eftersom Sara ska efter sin hundvalp och chefen var upptagen. Så jag kunde inte säga nej. Så nu sitter jag här i min lägenhet och måste ha fredagsmyskväll med mig själv! Så imorgon blir det jobb 10-15 och sen direkt hem. Som tur var Sarahimla snäll så jag får låna hennes bil imorgon och behöver inte åtminstone vänta på att slippa hem med bussen! Förövrigt har det varit en stressig men rolig dag på jobbet eftersom det är Rewell Storm (15-17.9) och människor är som galna efter att fynda lite billigare kläder! :) Nåja nu ska jag dyka ner i min godispåse!

Inga kommentarer: