onsdag 29 september 2010

Slang i fjösan -nejtack!

IDAG

Hej bloggen! Har varit och är i full gång med allt och lite till. Nämligen stressad. Har så mycket i skolan så snart hoppar jag av! Nja kanske inte slutar, men kanske får ett nervsammanbrott! Har idag varit på 2 studiebesök till skolor med elever med särskilda behov och efter lunchen hade vi vårdlektion. Vi hade om hur man ska föra in kateterslangen i urinröret på båda könen och så hade vi om urin och avföring, och till slut fick vi ta urinprov men det hoppade jag över haha,lite för mycket kiss å bajs blev det faktiskt i slutändan.
Men nu har jag varit ut och springa så nu måste jag börja läsa till forskningstenten och skulle ha att göra typ 7 andra svåra uppgifter/uppsatser.. -_- så vill nån komma och göra middag åt mej så jag slipper det?:D har inte tid och ork just nu. Men på fredag har min kära pojkvän lovat att göra middag åt mej när jag kommer från Vasa, får se vad han tillreder.. :D
Nu måste jag fortsätta här, chacha! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

d låter nice :), robin får ta efter robin;)! kramis!

Sabina sa...

Haha joo, men hoppas int han tar tonfisk :P kram!