tisdag 14 september 2010

G y m m e t

Taklampor kan vara rätt fina faktist


Kom ganska just från gymmet, upplevde ännu ett underbart träningspass. Blev på min egen hand, föredrar att själv välja vad jag tränar än att gå på nått pass men bodycombat och body pump tycker jag rätt mycket om faktist! Men när man ska på ett pass så måste man ställa hela dagen efter den tiden, också därför bättre att träna själv. Idag sprang jag först 30 minuter, sen 10 minuter crosstrainer, sen armar och magen. Har diskat bort disken så nu ska jag bara ta det lungt. Skulle vilja se Idol men har ju ingen TV här ennu, kanske smyger ut och kollar igenom grannens fönster? Det vore ett alternativ :P haha nejdå.. Får se på lite 2½men istället!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad har du för kamera? :)

Sabina sa...

Hej! Jag har en Canon EOS 1000D :) Mycket nöjd över den, den är superbra!