lördag 4 september 2010

sthlm-4 dar!

Såg precis filmen Case 39, - rekommenderas! Mycket spännande. Hade just nu inget att göra så kom jag på att Hej, Stockholm om 4 daar!! jag kan ju packa! :D
Vad jag ska göra ikväll? Jaa sej det ni, börjar med att fara till R´s och sen ser vi vad som händer. Vad ska ni göra en fin lördagskväll som denna? Våga inte ignorera min fråga!! haha skämta bara!
Verkligen vackert väder där ute, precis som hösten ska vara - kall och solig :) Älskar det vädret för nu får man gå med stora halsdukar och jacka!


Trevlig kväll!

2 kommentarer:

bitterfittan sa...

tacktacktack (:

hur har du det i helgen babe?

linneagrahn sa...

Hej :) Jag har just nu en tävling på bloggen där du har chans att vinna ett gulligt armband.
Tävlingen hittar du här: http://linneagrahn.blogg.se/2010/august/vinn-ett-armband.html#comment

Jag ber om ursäkt om du är emot sådana här inlägg! :)