fredag 24 september 2010

Plötsligt händer det

puuuust! hemma från ett enormt skönt bodycombat pass! Men dog nästan av utmattning, jag var så trött så jag knappt kunde stå på benen, jag bara darrade som en skrämd kattunge. Så nu har jag ätit en bit av min köttfärspaj som blev mycket god och så har jag varit i bastun. Nu var planerna så att jag bara skulle lägga på mej myskläder och vänta på min älskling att komma hit från sina träningar men så får jag ett samtal där han säger att han måste till sjukhuset och att han ringer då han vet vad som händer! Jag blir ennu mer lik en rädd kattunge och frågar vad som har hänt, mitt lilla gulle har blivit tacklad på träningarna och har sjukt på tre extremiteter. Så får bara hoppas på att inget är brutet :( Så ska klä på mej nu och vänta på att han ringer så får jag veta hur det gick.
Hoppas ni i allafall får en riktigt mysig fredagkväll! Imorgon blir det flytt hela dagen lång. Uppdaterar bloggen när jag kan imorgon! :) PUSSHEJ!

Inga kommentarer: