onsdag 22 september 2010

Räkpasta


CHACHA! Ligger som bäst och slöar på soffan, tynger i mej godis tills jag är äcklad och ser på dåliga tvprogram. Har varit på lunch med Robin, Isabella och Jonas. Om 1 timme blir det kaffe med Pamela.. vilket jobbigt dagdrivar liv just nu ;) Men nästa vecka får jag jobba desto hårdare med skolan. Så jag passar på att njuta nu.
Igår spenderade jag kvällen vid Robins, vi var och handlade och tillredde räkpasta, faktiskt första gången jag gjorde det och det blev riktigt bra. Men lite svårt att få så att räkorna får ordentligt med smak när de har varit frusna, bättre om de får tina upp i rumstemperatur, då behåller de smaken bättre. Men gott blev det iallafall. Bilden är lånad från google. Var så hungrig och snål så jag kunde inte lyfta på häcken och hämta kameran :D
Nu ska jag ta en liten powernap före jag ska till stan! Chadå!

Inga kommentarer: