tisdag 21 september 2010

all day long

Hejhopp! Tisdag och fortfarande ledig - awesuuuum! vaknade redan kvart över 7 när min älskling skulle upp till arbetet men då låg vi och drog oss till 8 och steg sen upp och åt frukost, åfcårse gick jag och drog mej ennu typ 2 timmar efter att han hade gått :D Vad finns att föra halv 9 på en tisdagsmorgon? - bara sova!, mamma föreslog att jag skulle gå ut och gå men nejtack, är ennu nöjd från gårdagens mycket tidiga morgonlänk!
Ska äta lunch nu och sen på en kopp koffein med min farmor, så länge sedan jag sett henne :) sen till stan för att träffa pamela. får se vad vi hittar på för bus. Så skulle jag också måste läsa på förstahjälp tenten men den är no först om 1,5 vecka men det gör ju inget att man en gång skulle vara lite bättre påläst :)
hups nu börjar klockan vara mycketm ska börja fixa mej nu! Ha en fin dag!

Inga kommentarer: