tisdag 7 september 2010

Monsterbollar

Och couscous, majs och sallad fick bli dagens middag. igen. som åts ensam för mej själv i ett litet hörn här i lägenheten.. Dom brukar ju säga att man skall samlas med ens nära och kära vid middagen, kändes som att jag fullbordade det, jag talade med mina andra personligheter. ( haha är på riktit skojhumör idag tycker jag:P )
Noo vare goo fö he!
Här är våra monsterbaalllsss.. inte precis några bollar, kanske mera som högar :D
Söta och goda :)

Jag och Sarro gjorde vårt eget recept av "kokosbollar" men eftersom vi inte följde något recept och de inte innehöll kokos fick de heta - Monsterbollar. Mycket goda såna, men en tydlig smak av kaffe och choklad. Perfekt som tilltugg för en eftermiddagskaffekopp eller varför inte som snacks åt barnen på kalaset! JEE.. haha nämen på riktigt blev de godare en förväntat, ni vet man har ju inte precis sådär jättehöga förväntningar när man gör något utan recept :P

Nu ska jag luta mej bakåt och äta en monsterboll och kolla på 2½ men och chilla, låta kroppen vila efter en hårdträning på gymmet, tränade lite lika som Rambo idag. CHADÅ BAJBAJ!

1 kommentar:

Anonym sa...

Djupfryst pyttipanna, samt köttbullar/biffar och makaroner är den bästa studerande maten! gott! :)