onsdag 12 februari 2014

Ny start

Hej på er! Ligger nu just i soffan och förbereder mig.. Inför en ny dag på ett nytt jobb! :) Javisst! Jag har fått ett nytt jobb och har sagt upp mig från mitt förra. Det ska bli så spännande med nya utmaningar, klienter och personal men samtidigt känns det lite ledsamt att avsluta ett arbete jag trivs med och framförallt den härliga personalen! Men så är livet, man måste våga pröva på nya saker för att utvecklas och få erfarenhet. Så nu ska jag hoppa i bilen och åka iväg på min första inskolningsdag! Jihoo! :)

Av den underbaraste vännen och arbetskollegan Malena fick jag ett underbart fint armband igår på min sista arbetsdag! Så vackert! :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Var ska du börja? :)

Anonym sa...

Var ska du börja jobba? :)

Sabina sa...

På Lagmansgården i Bennäs, som nattövervakare på Willheim (flickis). :)

Anonym sa...

Låter intressant! :) Bara nattjobb hela tiden då? Är inte det lite jobbigt?