torsdag 20 februari 2014

Efter 3 nattskift

Sådär ja, har haft 3 nätter nu på raken, 1 återstår och sedan heeelg! Många har problem med att få sömn efter ett nattskifte men än sålänge hör jag inte till en av dem, jag sover verkligen när jag kommer hem, utan problem 7 timmar, så under nätterna hålls jag relativt "pigg". Försöker ha bestämda kaffe och matpauser så att min kropp ska bli van och ha rutiner. Under nätterna känner man sej småhungrig hela tiden men eftersom man inte rör på sig så mycket försöker jag äta långsamma kolhydrater och mycket protein, vitaminer och mycket vatten.

Strax blir det dags fören kaffekopp och sedan ett benpass på gymmet. Har ett nytt träningsprogram som jag och Emilia gjort upp, som vi ska försöka köra i ca 2 månader så att musklerna utvecklas. Så roligt! 



Inga kommentarer: