måndag 29 juli 2013

Never give up!

Hej! Först måste jag konstatera hur skönt det är att Jakobsdagar är över och att det är ett helt år innan de kommer igen. Självklart behöver man ju inte stressa och befinna sig överallt bara för att det är Jakobsdagar men det har varit något roligt program hela tiden och man har velat träffa familjen och vänner så då har det blivit att man helst skulle ha klonat sig och kunnat befinna sig på två ställen samtidigt :) 

De senaste dagarna har jag också syndat rejält med många cheatmeals och 3721 kg godis etc.. känns som om jag har misshandlat min kropp. Så nu blir det riktig mat på regelbundna tider och inget fuskätande! Är svälld som en vattenballong av all vätska från veckan som varit och det känns som man gått upp 5 kg! :) Men nu är det bara att starta om, det är långsiktiga mål jag jobbar på med min kropp så även om man faller för frestelsen nu som då är det inte hela världen bara man sedan tar sig i kragen och återgår till sitt schema! 
Nu ska jag göra mig redo för gymmet och efter gymmet blir det ett 28timmars jobbskifte! Tjingeling! :)


Inga kommentarer: