onsdag 15 augusti 2012

Wellness

Aaaah godmorgon.. eller goddag!! :) Jag börjar bli frisk!! Kände mig utvilad imorse och relativt stark med krafterna tillbaka, så jag bestämde mig för en pw från morgonen. Kändes av att mina muskler och min kropp har vilat från träningen i 1 vecka nu och kämpat mot förkylningen, så lätt var det inte. 

Har annars köpt ett par vrist/handleds-tyngder att ha på sig när man promenerar och vill få ännu jobbigare och mer ut av promenaden. ;) Har bara testat dem ännu 1 gång, de var bekväma att ha runt vristerna, även om de är bara 2kg/par så kändes det nog tyngre än så. Köpta från Prisma. Något runt ca 10?€ om jag inte minns helt fel.



Nu ska jag börja packa resväskan till Sverige, eftersom jag börjar jobba kl.13.30 och slutar imorgon vid 11-tiden på morgonen.  21,5 timmars arbetsdag, heere i coome! ;)

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: