måndag 20 augusti 2012

Musik för mina öron


Fick syn på en lustig mp3-spelare förra veckan när jag var och shoppade i kokkola...

Och nu tänker ni alla säkert.. altså neeej inte mp3, så 90´s, det ska ju vara ipod, iphone osv.. men Hey jag hatar att försöka byta låt eller ändra volym på grejjer som har touch när man är aktiv och i rörelse, det blir ju bara fel och sen får man ändå sluta springa och stanna helt för att trycka på rätt ikon.. och hela situationen slutar med att man får psykbryt och bara vill slänga skiten i marken! Så nej, jag kör med det traditionella knappsystemet! ;) 
Ikväll när jag var på en springtur och testade dem, hade mössa på så satt de riktigt bra på. Bra ljud och enkel att använda. Från Clas Ohlsson för endast 14,95€!

Hur bra som helst när man ska promenera, springa eller träna på gymmet! Ingen sladd som hänger från öronen till byxfickan eller liknande. Mp3-minnet sitter i ett av hörlurarna som man kopplar till datorn, och där justerar man också låt och volym.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: