onsdag 9 maj 2012

Så att jag ska bli snabb som en vessla å stark som papp min

CHaaaaaaaaa!! Igår shoppade jag lite smått och gott för träningen så att mina muskler ska orka ge järnet! :) Denna gång ska jag testa några nya produkter (Gutzy sports drink och Energy gel). Blir spännande!
Igår bestod dagen av praktik och på kvällen blev det en kopp kaffe med Robin hos hans söta farmor och därefter grönsaker+dipp framför hockey, vad annat lixom? Inte precis som att jag får ut Robin på en powerwalk när Finland spelar hockeymatch, oddsen för att det skulle inträffa är typ lika höga som att Italien skulle ta hem VMguld. (Okej nu är det ju så att jag inte alls vet om Italien har ett bra hockeylag :D Heheee.. )
Idag började dagen med 6 timmar praktik och därefter direkt 6 timmar jobb vid min praktikplats. Så TACKÅHEJ! :)


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer: