måndag 7 maj 2012

Protein for my muscles

Gokväll! Märker att jag oftast bara har tid för ett inlägg varje kväll, men det får duga, och om det inte duger så läta vaa ti läsa tå! ;)
Dagen har gått fort, cyklade till praktiken, där jag lärde mig lite bl.a mötesprotokoll, köpebrev och rapporter. Cyklade hem, åt, städade och därefter skulle jag beställa hem massa fina löparkläder från Sportamore.se när jag till min stora besvikelse märker att man måste bo i Sverige för att få beställa! :( Usch så arg man kan bli när man hittat de rätta plaggen och storlekarna!

Nåja dagens träning blev en löprunda på 11,5 km, benen var lite sega från gårdagens länk så jag tog det rätt lugnt men skönt var det. :) Efteråt laddade jag batterierna med bla. en proteinshejk.


 
 
Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer: