torsdag 26 april 2012

Boyfriend jeans

Och så var det snart helg. Dagen har gått fort, började dagen med en loppissväng med syrran för att ordna och städa våra bord. En hel del har folk köpt, härligt att få pengar för sånt man inte behöver! :) Dessutom rensade Robin också sitt klädskåp så jag fick sätta en del av hans kläder också till försäljning. Men ett par av hans jeans tog jag själv och sydde in lite här och där, nu har jag ett par riktiga Boyfriend-jeans ;) haha, heeelt ok.

Idag har jag tagit en vilodag från träningen, kände att jag inte hade någon extra kraft eller lust för den delen heller att träna idag efter jag kom hem från praktiken. Vilken träning det blir imorgon får jag se då, beroende på vädret. 
Sådär, hade inte mycket mer på hjärtat. Tjingeling! 




Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer: