fredag 13 april 2012

En fredag

Cha bloggen! Igår var sista dagen av min praktik vid Luna, men det blev inte ledsamt eftersom jag kommer att fortsätta att jobba där både som inhopp och sommarjobba, så det kändes bara bra. Dagen spenderades i skolan på praktikseminarium. Prat och diskussioner om våra praktikplatser. Många olika tankar och åsikter, många trevliga och otrevliga erfarenheter. Skoldagen avslutades redan klockan 12 så Tanja och jag kom hem till Jakobstad tidigt. Skönt. Alltid skönt med lite extra ledig tid på fredagar.
Hade tänkt mig till gymmet på ett pass men fick ta en vilodag idag. Mina ryggmuskler och baklårsmuskler är helt råa från gårdagens Bodycombat. Jag tog verkligen i, och jag känner av det idag. Det är en skön känsla. Så ikväll blev en lugn kväll. 2 filmer, godis, fyllda chilimaletköttspaprikor och sodastreemvatten. Pretty gooood day, must say. :) Goodnight sleeptight!




Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer: