fredag 22 april 2011

Finskatent och gräddbullar

Godmorgon kära läsare! Sitter nu just i morgonrock och äter en smaklös fil och funderar hur jag ska lägga upp denna dag, borde nämligen få gjort lite på min finskatent, men det går inte utan någon finskkunnigs hjälp.
Hursomhelst står Födelsedagskalas på schema, Robins morfar och kusin fyller år :) Tror jag ska ha på mig min nya assnygga skjorta från SEVEN ROSES och ett par jeans, de blir väl bra. Det borde bli bra eftersom det är en snygg skjorta! :)

Igår hade jag verkligen en "nyttodag" höhö, åt upp en stor godispåse, ett mignonägg och en stor gräddbulle som Robin bjöd mig på, och senare på kvällen efter jag var ut och sprang med löparskolan* så åt jag en grillpanna haha den satt fint ska ni veta! :D
Nu ska jag sluta babbla! ha en fin dag!

*en "kurs" för löpare där man springer i grupp ca 45 min och sen drar en ledare olika övningar som spurtning, hopp, stegring osv.

Inga kommentarer: