tisdag 18 januari 2011

Sovrum




Sitter och dricker Finrexin nu.. bara jag inte blir sjuk!!! Har kännt mej dålig hela dagen idag, har inte tid att bli sjuk nu så ska bara fortsätta ta det lugnt ikväll.
Idag cyklade jag till och hem från praktikplatsen, fatta! CYKLADE! klockan 06,20 hoppade jag på cykeln och trampade i snön och mörkret, usch.. men det är bara att göra det till en vana, måste cykla största delen av nästa praktik också eftersom alla bilar är upptagna. Men man ska ju vara glad att man har hälsan och en cykel att man KAN cykla! ;)

Bilderna har jag hittat från en inredningsblogg som jag nu har glömt namnet på ;/. Tycker sovrummen är sådär härligt romantiska, fridfulla och vackra. Själv skulle jag nog ändra på en hel del men man får goda ideér från att se på olika rum :)

Inga kommentarer: