torsdag 13 januari 2011

Smoothies


Cha! Ursäkta för jag inte hunnit blogga, kom nyss hem från arbetet (praktiken) så har bara hunnit göra snöarbete där ute ennu. Det var en riktit bra dag idag med, börjar känna klienterna mer och mer så nu börjar det flyta på lite mer naturligt :) Igår åkte jag ock skötte tvillingarna Colin och Milton en timme efter jag slutat och sedan kom Robin till mitt och vi hade en skön kväll tillsammans, jag gjorde varma smörgåsar, morot&dipp och smoothies. Jag har fnatt på smoothies nu, gjorde en nyss också. Men man blir ju inte mätt av en smootie men det är bra om man vill ha nåt litet och gott! Imorgon har jag kvälskifte så då får jag sova lite längre, idag hade jag väckning på 5,30, så man har inte sovit mycket inatt. Men gillar tidiga arbetsdagar för då slutar man tidigt och har hela dagen kvar, annars sover man ju bara bort dagen! Nåja, see ya!

Inga kommentarer: