torsdag 23 september 2010

Nuu ni

En ny för mej proteindrink, kände bara ett såntdär superstort sug av det efter att jag varit och springa på springmattan i gymmet i morse. Tog vanilj, den var rätt god faktiskt. Smakade nästintill som Gainomax men hade en liten bismak, så Gainomax får fler stjärnor för smaken men denhär proteindrinken hade nästan dubbelt mer protein i sej, så därför bättre för sitt syfte :P

Snart är det helg!! Härligt! Kom just från vasa, en dag i vasa på en vecka är sådär passligt :D Hade 3 timmar vårdens grunder i skolan idag, vi tog blodsockervärdet på varandra och gick igenom såntdär viktigt inom vården. Malena stack mej och jag bara blödde och blödde och blödde.. till sist dog jag och de fick köra mej till sjukhuset för att dödsförklaras. haha nej men jag trodde det skulle gå så :D
Nu har jag ätit mammas pizza och ska slänga mej på sängen och se på nått avsnitt av OZ, en serie som jag och min älskling kollade på ihelg. Och den är faktist riktigt bra! Lite som prison break. Sådär. Skriver mer senare! PUSSHEJ

Inga kommentarer: