tisdag 7 september 2010

Förstahjälp skoldag

Det var suuuper dimmigt när vi körde till skolan ! :O
Jag lindade in Malenas arm mycket fint, läraren konstaterade att jag kanske har valt fel utbildning, jaa vem vet, skulle jag passa bättre som sjukskötare eller nåt liknande? Nej jag är rädd för sprutor :P
Malena och jag hittade en söt docka :P lekte lite med honom
Malena blev lite föör intresserad :p
Jag kollade ifall hans hjärta slog regelbundet men han var utan puls .. kan konstatera att han inte levde.

Har haft en myyycket lång skoldag idag, men intressant och lärorik på samma gång. Vi hade om första hjälpen från 8.30-15.30, lite länge att ha samma ämne men eftersom vi gjorde lite praktiska övningar emellan och när jag och malena hade lite egna övningar så orkade man bättre. :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha..
våra egna övningar va mycke bättre än lärarens,
lärorikare ;)
hahahaha.. ååh..

/ malena

Sabina sa...

hahh jaa de kan man lätt säga ! :D mycke roligare! :P tihi!