måndag 26 april 2010

trög måndag

Och så ännu en måndag.. känns som om vardagarna bara rullar på efter varandra utan att nån helg kommer. Gick och la mej kl.20.00 igår och somnade en kvart senare och vaknade nu klockan 8, snacka om att jag var trött!
Ska strax dra till skolan med Malena och göra skolarbeten, hade tydligen ingen morgonlektion idag men det gör inget, nu får vi lagat lite uppgifter istället.
Senare idag blir det gym! Fint väder för att fara ut och gå eller springa men ska nog utnyttja mitt gymkort idag eftersom jag åker hem tidigt på onsdag.
Och snaaart är det vappen, trevligt! vad skall ni göra då? jag har inga planer ännu men det brukar alltid bli lite i sista sekund före man vet vad man skall göra.
Nu ska jag dricka klart mitt kaffe och sen kila iväg.. bloggar mer senare! CHADÅ!

Inga kommentarer: