onsdag 21 april 2010

Shoppa! wihi


Solbrillor från Gina Tricot!


Phuuuuh! Kom hem nu från den stressiga staden.. kokhett i alla butiker och människor som stressar runt som yra höns i rädsla för att inte hinna få det de skall ha.. haha lite humor egentligen! Köpte nått par boxare och hårvax åt min far men sku måste hitta något ännu? men kläder har han och det vill jag inte köpa dethär året igen, förslag?
Hittade också fin peach/rosa BH och trosor åt mig, solglasögon och härliga mjukisbyxor :) Så jag är nöjd för idag!
Dessutom en annan bra sak är att jag fick 130 € på skatteåterbäringen, det är ju alltid bra!
Nu ska jag laga ett skolarbete och efteråt dra till gymmet! Chachaaaaa!

2 kommentarer:

L sa...

varifrån e mjukisbyxorna?? jag vill också ha, di e fina! :)

Sabina sa...

Från Gina Tricot! :)