onsdag 20 juli 2011

Jakobsdagarveckan

Godmorgon! måste säga att det verkligen är skönt med kvällsskifte ibland så man får sova ut nu som då :)
Jakobsdagar denna vecka, men det börjar man kunna. Programmet bryr man sig inte så mycket i men det är ju åtminstone trevligt att det syns att folk bor i denna stad också och att det inte är dött i stan året runt. Tänk om det vore sådär mycket folk hela tiden i stan, vad kul det skulle vara. Årets jakobsdagar är de första som jag inte uppträder med dansgruppen ED ! :( och det är sorligt! Det var så himla underbart att få uppträda med bra musik och dans, man fick en sån adrenalinkick där framför allt folk! :D Härliga tider..
Efter jakobsdagar brukar ju nästan sommaren vara över! Fatta, och jag har inte haft bikini på mig mer en 2 gånger! Min kropp bävar efter att få lite brunbränd hud.
Nu ska jag fixa mig för dagen. Ha en fin dag! :)

Inga kommentarer: