måndag 4 juli 2011

Fynd




Idag på min lediga dag har jag hunnit med massor! Började dagen med att dra till min systers, som just fått barn för att laga mat åt dem, efteråt drog jag med min andra syster på shoppingrunda i Jakobstads dåliga klädbutiker. Efteråt kaffade jag med Malena och Alexandra, och därefter blev det en runda på måndags/gammaldagstorg och slutligen blev det min första lösglass i sommar, en romrussinboll! :) Fyndade grejerna på bilderna! :) Så fina att ha till bjudningar som jag har sen när jag blir stor ;) Måste bara putsa upp dem först.

3 kommentarer:

Anonym läsare sa...

Du borde testa kombinationen Romrussin & Salmiak (helst gammaldags) tillsammans! Jättegott :) För 2 bollar ska de ju vaaa ;)

Sabina sa...

ahaa ja tycker ju om det mesta, och salmiak är ju supergott så det ska jag testa tillsammans! :) Joo en boll är lite för lite ;)

Anonym sa...

Alltför lite :) Jo det rekommenderas verkligen :)