torsdag 21 juli 2011

En ny lägenhet!


Tjohej! Molnigt och grått därute gjorde att jag sov längre en jag hade planerat, det var bara så skönt! :) Före arbetet idag ska jag och hälsa på min farfar och så ut på en springrunda. 2 kvällsskift kvar och sen 4 dagar ledigt, heeeelt aasbra!

Idag måste jag också skicka mitt nya hyreskontrakt med posten. Jag hade lixom världens tur med lägenhetssökandet ! Jag spanade, annonserade, spanade lite till men ingen bra etta hittade jag. Sen ringde min nuvarande hyresvärd och frågade ifall jag vill fortsätta hyra nästa år, men pga av att jag inte ska bo med Sara som är i cypern så är den för dyr att ha själv. Då sade han att han har ett perfekt erbjudande för mig, en etta i huset bredvid var min nuvarande lägenhet är, nyrenoverad och med en lägre hyra! Helt perfekt! Jag tog den direkt! I slutet av månaden blir det att flytta in, själv i en etta. Blir så kul att testa bo själv också så man vet hur det är! :) Hihi, har haft tur med lägenheterna nu 3 år i rad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske din mamma och jag kommer o hälsar på nångång

Sabina sa...

jaa kanske dee! :)