fredag 22 juli 2011

arbete och festligheter

Hej på er! Jag ska strax dra iväg till kvällsskifte och därefter blir det lite festligheter då det är Jakobsdagar. Men jag känner mig lite sliten redan, sov hos min pojkväns inatt och det var en fluga som retade oss hela natten, fy vad de små krypen kan testa ens tålamod, men nog ska detta dygn gå bra bara jag får lite koffein under arbetspasset! :) Och bäst av allt, efter ikväll har jag 4 dagar ledigt!!

Känner mig också lite nervös för alla de som ska springa maraton idag! Känner några som ska springa och de verkade så taggade! Jag vill ocksååååå!! Men jag blir för nervös när jag tänker ifall jag också skulle springa. Men nästa år, det är ett måste, i Stockholm eller i Jakobstad! Det börjar lixom pirra i magen när jag tänker på det, fy vilken adrenalinkick man skulle få haha.
Nåjaa nu måste jag ställa mig. :)

Inga kommentarer: