torsdag 28 juli 2011

En mås

Idag bjuder jag på en bild av en Mås från Ålandsresan! :D Stor som en örn va den! Okej int som en örn men nästan! Om de ens är en mås? jag är ikke sääker.. vi kan kalla den Stor Havsmås :P


Oj vilken fin dag det varit idag! Men även denna fick jag tillbringa största delen av i jobbet men som tur har jag kvällsskifte imorgon och hinner njuta enda till klockan 15 av solen, om solen lyser imorgon då vill säga. :)
Har varit och hälsat på min mommo och moffa ikväll också. Vi satt och åt moffas hemmaodlade rotfrukter, tomater,tårta och drack limsa. När mommo skulle räcka sig efter något på bordet råkade hon skuffa till limsaglaset och allt rann ut över bordet. Då utbrister moffa : " Tu sku noo bod gaa i terapi tu!" :D Haha trodde jag skulle döö, det kom så spontat :P Sen när vi skulle gå hemåt och jag sade till mommo att glassen jag hämtade dit kan de ju äta imorgon, fick hon världens morkkis över att hon glömt att bjuda på det och försökte övertala oss att ta me det hem igen och äta det. Hahah mommo och moffa är bara alltför söta! :D Vad skulle man göra utan dem?

Inga kommentarer: