torsdag 14 juli 2011

Inriktningen

Gooddag! Viilket härligt väder, soligt, syrerikt och lite svalare! Kom just hem från en liten lenkki. Idag har jag kvällsskifte och imorgon morgonskifte. Efter det är det bara 3 veckor kvar! Sommaren går fort men jag ser faktiskt riktigt framemot att få börja skolan igen eftersom dethär året börjar vi med vår inriktning. Kanske jag inte berättat om vilken inriktning jag valde? Jag valde Specialpedagogik med inriktning på familjearbete och det fick jag också! Och en annan superbra sak med det är att Malena också börjar på den inriktningen, helt awsome! :D Det fanns att välja mellan äldreomsorg, specialpedagogik med inriktning på -ungdomsarbete, -handikappomsorg,- familjearbete och förskolepedagogik.
Nu måste jag börja fixa mig så jag hinner göra nått innan arbetet! :) Ha en fin dag!

Inga kommentarer: