tisdag 5 juli 2011

hard work

Cha bloggen! Kom nyss hem från stan, kilade in till Blossom direkt efter jag slutat arbetet och hittade en supersöt naturvit blus som fick följa med hem. Hittade också ett fint linne men blev tveksam om jag skulle köpa det eller inte eftersom jag egentligen inte behöver några kläder för tillfället, så jag lämnade den där för att se om jag inte kan glömma den måste jag dit imorgon och köpa den! :)
Visar er senare blusen jag köpte från Blossom!

Fick också en trevlig nyhet idag, Not! Fick våra arbetslistor idag. Jag ska nämligen jobba 3 veckor i sträck nu, utan en dag ledig. Tror lixom jag har lite för många timmar denhär månaden då. Måste nog kolla upp detdär när jag ska få mina vilodagar då, för 3 veckor är rätt tungt. Men det ordnar väl sig :)

Nu måste jag sluta, för ikväll får vi matgäster och jag ska hinna göra mig i ordning och göra en sallad på 1 timme. Så hejhej :P

Inga kommentarer: