måndag 14 oktober 2013

Så var det här igen

Förkylningen.. den förbannade förylningen som så lätt kommer och gör livet surt för en. Hade klarat mig bra från flunssan men gjorde det misstaget och gick och lade mig till natten med halvfuktigt hår och vaknade med sjuk hals och spänd nacke. Så jag får skylla mig själv. Har tagit det lugnt med träningen de senaste dagarna och måste fortsätta med det nån dag till tills det släpper.
Dricker och knaprar i mig massa olika vitaminer och hälsotillskott för att boosta immunförsvaret även om det är lite för sent redan.. men värre av det kan det knappast bli. 
Sådär annars är jag ledig idag och håller på fixa ihop IISEE Lime och Aero spinningpass, eftersom denna vecka börjar jag att dra dem @ Jeppis Gym. Det tar mer tid än man kan tro men strax har jag fått ihop dem och hoppas på att det blir en bra musikmix som man blir taggad av under spinningen! :) Kom med ni oxo! :) 

Inga kommentarer: