måndag 12 november 2012

The end of LP

Idag har vi skickat in vårt lärdomsprov... för sista gången. Nu finns ingen återvändo, nu återstår bara presentation, opponera ett annat LP, skriva mognadsprovet samt hämta betyget. jesss :)
Dagens träning blev ett pass på gymmet, 30 min på löpmattan, 10 min på crosstrainern samt baklårsmuskler och magmuskelträning. Fint så. Idag har jag också arbetat 14-21, kul att jobba igen. En bra måndag med andra ord. Nu ska jag börja planera min examensfest! wehooooo !

2 kommentarer:

N sa...

Hej. Ville bara säga att du skriver en jätteinspirerande blogg! Läser den ganska ofta, och speciellt ditt/ert arbete med lärdomsprov har varit intressant (om man kan säga så om lp? :D). Att läsa om ert, har fått mig att göra färdigt min egna lp. Och nu har jag skickat inden för sista gången :D så tack för inspiration!

Sabina sa...

Oj tack så jättemycket för de fina orden!:) De var verkligen roligt att höra, och om jag dessutom har kunnat ge lite spark-i-baken för att göra färdigt lärdomsprovet! Härligt jobbat! :D