tisdag 31 maj 2011

Inredningssjuk

Stort och rymligt kök vill jag ha i mitt hus när jag blir stor. Men inte i denhär uppläggningen, men stort!
En sån terass skulle jag inte ha något emot att sitta på och njuta av livet
Vitt är aldrig fel

Cha bloggeen, hur mås det idag? Jag steg just innanför dörren, arbetsdagen över. Ikväll blir det lenkki bara inte regnet börjar falla. Igår var det skönt lenkkiväder, men lite för blåsigt, och för mycket kläder hade jag också. Snart blir det att skippa springjackan.
Borde städa rummet, men när? jag har lixom inte riktit tid för det nu. Någon frivillig att göra det åt mej? Dessutom är det idag dagen när några av mina underbara vänner kommer hem till Finland för några dagar!! Därför har jag absolut inte tid för städning och sånt under tiden de är hemma!! :D

Inga kommentarer: