tisdag 28 december 2010

Nyårlöfte

HEJ! Har idag varit hela dagen i arbete vid cafét och efteråt har jag umgåtts med mina kära vänner Alexandra och Pamela, wunderbart! :) Därav mitt dåliga bloggande. Imorgon blir det likadant, jobb från 9,30 framåt till obestämd tid. Folk är som galna nu i stan när det är rea, men saken är ju den att det finns ju inget att se i butikerna här i stan, så vad söker folk?

Pamela och jag har bestämt färdigt vårt nyårslöfte, sist gick det ju inte så bra men då var det värt att bryta ;) Har ni något som ni ska ha som nyårslöfte? Varför har man egentligen nyårslöften?

Nåjaa.. Sov gott alla läsare! hörs imorgonkväll! :)

3 kommentarer:

Aline sa...

Mitt nyårslöfte ska vara att sluta röka!! typ alla säger så men jag måste och ska! haha..

Tack detsamma du =)

Anne-Lie sa...

JAG SKA SLUT TI SNUS! Wee

Anne-Lie sa...

SV: Ja verkligen. Malena, jag, emilia och anna ska slut ti snus. På tolvslagi har vi tagit vårt sista nikotin ;) Hoppeligen klarar vi e å! Ja, he blir slut på mitt feströkas också. Det har ju inte varit lika mkt som ditt men ändå ;) OCH JOOO - HAN KMR HEEEEM :D :D