torsdag 4 februari 2010

work work





Ojdå, blev många timmars arbete idag endå, kom hem lite före 9. Det kom ett lass på 4 flak med böcker som skulle prissättas och radas i hyllor. Men jag, Pammy och Pisa var effektiva! Tog en snabb fika på presso medan vi var och lade in böcker till Prisma. Nu håller jag på att frysa ihjäl här, har haft kallt hela dagen.. någon måste värma mej nu! aaah! Men det har varit en trevlig dag endå. Drog av tre böcker från lönen på samma gång, de är alla verklighetsbaserade, såklart, hatar att läsa påhittade historier.
Meen nu ska jag försöka få min dator att fungera så jag kan se på nå serier ikväll. Desperate Housewives, prison break, entourage eller nip/tuck?
Imorgon blir det några timmars arbete också, börjar klockan 11 men före det måste jag klockan 9 köra mamma till stan. Hon ska till Helsingfors ihelg, YEE jag får ha hennes bil hela helgen ;)
Hoppas ni har haft en bra dag ni med!

Inga kommentarer: