tisdag 30 augusti 2011

What a long nice day

WOPPIDOOO!! Oj vilken fullspäckad dag det varit idag! Idag var min första dag ("lära-upp-dag") på mitt nya arbeteSeven Roses! Där ska jag nu börja arbeta nu som då, och mina första dagar på riktigt är redan nu på torsdag och fredag! Blir såå spännande! :D De har massa vackra unika plagg där och jag tror bestämt att några får följa med mig hem redan denhär veckan eller nästa! :D Det kallas njutning att få stå och vika så fina kläder :D
Klockan 18 cyklade jag hem igen, gjorde lite mat, satt och snackade med Malena och Lisa och sen blev det en liten lenkki för att få lite syre till mitt huvud! Nu ska jag bara njuta av kvällen i min lägenhet, dessutom har jag kära Malena som inneboende denna vecka så bättre kan det väl inte bli? :)
Sov gott! Bloggar mer imorgon!

Inga kommentarer: