onsdag 10 augusti 2011

another day

Hejsan hoppsan, här går dagarna undan. Men änsålänge har jag bara haft regnväder under min semester. Men jag har hunnit med massor och jag går i högvarv konstant, NU måste jag lära mig andas ut och bara njuta. Känner mig mer stressad än när man jobbar.
Anyway, kul att hinna träffa folks som man inte riktigt annars hinner träffa under skolåret. Som min kära barndomsvän Elise, hon bor i Norge annars året runt men kom hem under sommaren. Umgicks med henne några timmar i förrgår, det var såå himla roligt att träffas! Vi talade gamla minnen, framtiden och allt mellan himmel och jord! :)

Idag har jag sprungit ärenden och gjort klart inför mammas födelsedagsfirande som är i helgen. Så hann jag också träffa fina Anne-lie på en snabb kaffedate :)


Inga kommentarer: