onsdag 31 augusti 2011

Första skoldagen

Chachaaa.. vet ni vaad? ni får inga bilder på lägenheten idag heller :/ för jag har glömt min telefonsladd hemma. Så bilderna får ni först till helgen! Hursomhelst har jag haft min första skoldag idag, den gick smärtfritt förbi förutom att läraren sa att vi nu borde börja välja vårt ämne vad vi vill skriva vårt lärdomsprov om!!! :S OMG! Vaaad ska man välja?? nåja har ännu till nästa vecka att fundera lite :) Ska ju förstos bli jätteintressant att börja med slutarbetet!
Nåja, nu har Malena och jag varit duktiga och powerwalkat över 1 timme och nu kom Anna och Janina hit på kaffe! så nu säger ja tjingeling! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

låter nice! blir spännande att se vad du böri skriv/forska om...ha en bra daaag syssan! kram

Sabina sa...

aadå de blir no kul när man bestämt sig så man vet va man ska böri undersök lite mer om! :) Ha en bra fortsatt kväll! :) kram