onsdag 24 augusti 2011

Onsdag-kulturnatten

Hej! oj dagarna bara gåår.. Imorse var jag hos tandläkaren och led när de borrade i en tand, upp ända till hjärnan kändes det som. De tyckte väl det behövdes fyllas i hålen och tomrummen där också :D haha.
Nåja sen fick jag trösta mig med att äta Kotzone från Kotipizza som syrran hämtade till mig och andra syrran. Första gången jag åt Kotzone, fick helt godkänt faktiskt! Och efteråt har jag umgåtts med Robin. Ikväll blir det att åka in till stan för att se vad Kulturnatten har att erbjuda, ska åtminstone se när Energy Dancers uppträder. Åhh vad jag saknar ED!! Skulle ju vara så himla roligt att få uppträda igen, känna adrenalinet och glädjen! :) Det har gått redan 2 år sedan jag slutade i ED eftersom jag flyttade till Vasa. Nåja hursomhelst, måste börja fixa mig nu. Baj baj pusspuss

Inga kommentarer: