måndag 15 augusti 2011

Svammel

Idag är en såndär dag, när man är så upp i varv att man har tusen abstinens av att göra nånting men så är man som klubbad och omotiverad. Man vill göra allt och inget.
Började dagen med en lenkki och trodde jag skulle vara nöjd därefter bara av att vara. Men jag har lixom mycket problem med att bara vara, jag vill göra något, jag vill göra något roligt. Spendera min dyrbara sommarlovstid på något roligt, men där i all nervositet av att komma på något att göra går timmarna och man märker att man inte har gjort något.
Iåförsej har jag ju varit i full gång precis hela helgen men jag suger verkligen på att bara vara och ta det lugnt. Lugnt kan man ha på kvällar och när man blir gammal, inte nu, nu har jag inte tid. Dessutom blir jag också så himla frustrerad när inte jag får som jag vill, när det inte händer det jag vill ska hända. När man inte vet när det egentligen ska hända detdär man vill.. Jag blir frustrerad när jag känner hur snabbt dagarna går, hur snabbt veckorna och månaderna går. Varför måste man vänta, varför ska man vänta? man måste ta vara på tiden. Spendera tiden på sånt som får en att må bra, det är viktigast!
Det var dagens svammel.

Inga kommentarer: