fredag 5 augusti 2011

2 skift kvar!

Godmorgon ! Och så regnar det idag.. men det gör inget. Skulle ändå inte ha tid att sola idag. Robin ligger och halvsover här bredvid mig i sängen och hunden snarkar i fotändan. Idag ska jag kaffa med Alexandra som åker tillbaka till SWE på måndag. Och så hade jag tänkt gå en liten loppisrunda innan arbetet kallar. Idag är det min nästsista dag i jobbet. 2 dagar kvar hallåååå braskit!
Sen får jag göra vad jag vill, sova hur länge jag vill, vara uppe hela natten, öppna en kall öl fast på en tisdagkväll, fara ut och springa sent på kvällen, sova borta fast flera nätter och massa mer för då har jag sommarlooov! :D Deee niii .. Men jag tror inte jag kommer få lite att göra sen av min ledighet, som söta Malena sa igår när hon låg i pyjamas i soffan med kaffekoppen i handen: "tro det eller ej, men det kan faktiskt bli lite tråkigt" :D haha :P

Inga kommentarer: