lördag 3 juli 2010

stressad

Suger, suger mera, lördag. Det känns inte som lördag idag! Är hemma från arbetet och är smått sliten och omedveten. Vad händer ikväll? många ska till klacken och höra på Björn Rosenström och vissa ska på en och annan fest hitochdit. Jag kom just ur duschen och vet nu inte vad jag ska göra med mej, ska jag lägga myskläder på mej eller festkläder? Åh hatar sånahär stunder! och just nu när det är så underbart väder och man vill sitta med kära vänner på gräsmattan och dricka vin och höra bra musik, det känns bara som att det inte riktit vill bli som jag vill nu, kanske för att jag inte gör något åt det? men jag ska ju trots allt till arbetet imorgon oxo,så kanske det skulle passa med lite chill bara.
Nej nu ska jag sluta skriva, blir bara mer förvirrad. Får snart A hit iaf , det är bra :) det blir nog en bra kväll endå, måste bara fixa mej nu. CHADÅ BLOGGEN!

Inga kommentarer: