tisdag 27 juli 2010

blåbär

Ligger och chillar i sängen med Robin nu.. hyrde en film idag igen, en väldigt dålig film.. igen. Funderar nu på om jag ska gå ut i skogen och plocka blåbär.. ja vet det låter tråkigt men jag vill äta en skål med blåbär och glass ikväll, men jag tycks inte få med mej nån som tycker likadant just ikväll, konstit :P Mamma sa hon kan baka en paj om jag plockar och pääm sa hon kan se på när jag plockar.. men jag vet inte :D
Arbetsdagen var lång och tråkig idag, hade så lite att göra, och lika lite har jag imorgon, sen på fredan har jag rätt mycket, då ska jag vara i tvättstugan halva dan. Funderar också på att ta en shoppingtur till kokkola på fredag och köpa lite strandkläder inför KOS! :) jag kan inte sluta tänka på kos.. det blir så roligt och härligt!!!

2 kommentarer:

A sa...

varför just kos? vem ska du dit med?

Sabina sa...

Det blir KOS eftersom pamela och jenny har varit dit tidigare och rekomenderade stället starkt, och för att det är 30´c där då, och så ville jag till ett ställe jag inte varit på :) Jag åker dit med Robin,Jenny,pamela,Max och Malena! :)