torsdag 8 juli 2010

jagmårilla

Steg upp 7 idag, körde hem från Robins, åt frukost och for till bilskola, från 9.30-18.30 har jag suttit i min bil på andra skedet på halkbana och slirat omkring! UTAN AC!! seriöst, jag mår så fruktansvärt skit nu av den varma luften och att man har måsta vara koncentrerad till fullt i dethär soliga vädret! Det är så himla skönt att vara hemma nu. Men mycket lärorikt var det och jag förstår varför man har andra skedet, nu är allt klart och inget måste göras på 50 år tror jag :P skönt det iaf.
Vad ska jag nu då? skulle vilja och simma men jag är så trött och jag orkar inte köra någonstans så får se hur det blir. Har ni bara tagit sol idag eller? jag vill också vara ledig och få ligga på en strand och stå i vattnet och spela volley, meen kanske jag får det när jag får pension? :P haha neej kanske i helg om det blir fint väder, hoppas.

2 kommentarer:

jenny sa...

vitto ja va å ti halkbana i går, litit varamt! :D men ja va utan ac+ abs bromsar! Du kan ju tänk d hu kul d va :P

Anonym sa...

Helt okej väder:) http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?place=Pietarsaari