torsdag 22 juli 2010

Jakobsdagar

Såde nu e ja hemma för kvällen, efter arbetet blev det en sväng på stan med söta vännerna Päm och Jenny, sen blev det Korvgörans schebab med Robin,Max och Danni :) Nu ska jag börja varva ner och förbereda mej för en lång och skön natt, har kvällskifte även imorgon! Love it! :)) Ibland är kvällskift verkligen bra men oftast föredrar jag morgonskift för jag är ganska morgonpigg av mej och så har man då dagen och kvällen ledig. Insåg också att man verkligen inte missar något när man jobbar på jakobsdagar, det är bara det samma varje år, trotsiga fjorttisar på köttdisken, fulla 40+áre, massa ljud och trångt överallt!
Var idag före arbetet och kollade på en ny telefon, I NEED! min flippar snart helt och hållet, men hurudan ska jag köpa? några förslag? helst inte över 250€. :)

GONATT!

Inga kommentarer: